unanasar.webblogg.se

Jak vytvořit online hack zdarma patch Geometry Dash SubZero 2k19

Publicerad 2019-06-20 07:49:07 i Allmänt,

Jak vytvořit online hack zdarma patch Geometry Dash SubZero 2k19

 

 

📙 Geometry Dash SubZero hack language English

 

 

průměrná hodnocení =. \ t4,5 z 5 hvězdiček. žánr =Hudba. příběh =Geometrie Dash je zpět s novým dobrodružstvím !. Oznámení =Hrál jsem všechny úrovně ve hře a dostal všechny mince v obou Nock em a stiskněte Start. Když jsem ale hrál Power Trip, dostal jsem první a druhou minci. Jakmile jsem dokončil úroveň, řekl jsem, že jsem dostal jen první minci. Tak jsem se pokusil o úroveň znovu o 39 pokusů a to nefungovalo ani třetí mince pro mě nefungovala ani to opravdu mrzí mě, protože když hrajete jednu z těchto GD her se snažím dostat každou ikonu možné a tyto chyby nebo závady jen to zkazí. Hodnocení =12479 Hlasů. jazyky =Angličtina.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela